Usnesení Rady obce Líbeznice č. 14 ze dne 24.06.2015

Rada obce Líbeznice po projednání:

 

115/2015 – 14. RO

Schvaluje navržený program schůze rady obce.

 

116/2015 – 14. RO

Souhlasí s objednáním závlahového systému pro hřiště u základní školy u společnosti Rameš za cenu do 35.000,- Kč bez DPH.

 

117/2015 – 14. RO

             Souhlasí s objednáním pořízení akustické studie do tělocvičny základní školy u společnost EKOLA group s.r.o. za cenu do 30.000,- Kč   bez DPH.

 

118/2015 – 14. RO

  1. Rozhodla jako veřejný zadavatel o výběru nejvhodnější nabídky a pořadí nabídek podaných v zadávacím řízení k veřejné zakázce „Dodávka stolů a židlí pro 8 tříd nového pavilonu I. stupně ZŠ a ZUŠ Líbeznice“ takto:
  1. KOVO výrobní družstvo                                          348.800,- Kč bez DPH
  2. ŠKOLEX CZ, s.r.o.                                                  374.240,- Kč bez DPH
  3. MY DVA group a.s.                                                  494.350,62 Kč bez DPH
  1. Souhlasí s podpisem smlouvy o dílo na realizaci veřejné zakázky „Dodávka stolů a židlí pro 8 tříd nového pavilonu I. stupně ZŠ a ZUŠ Líbeznice“ se společností KOVO výrobní družstvo, nedojde-li k podpisu s uvedeným dodavatelem, bude vyzván k jednání druhý v pořadí společnost ŠKOLEX CZ, s.r.o., resp. třetí v pořadí společnost MY DVA group a.s.
  2. Pověřuje starostu obce podpisem smlouvy o dílo.

 

119/2015 – 14. RO

  1. Schvaluje doporučení hodnotící komise 3. kola výběrového řízení na akci Podpora jednorázových společenských akcí v oblasti kultury, sportu a volnočasových aktivit, které přímo přispívají k rozvoji komunitního života v obci.
  2. Souhlasí s uzavřením smluv se 2 uchazeči grantové akce.
  3. Pověřuje starostu obce podpisem smluv.

 

120/2015 – 14. RO

Souhlasí s objednáním 100 židlí a 18 stolů u společnosti Designor s.r.o. do školní jídelny nového pavilonu I. stupně ZŠ a ZUŠ Líbeznice za cenu do 200.000,- Kč bez DPH.  

 

121/2015 – 14. RO

Souhlasí s objednáním prací na úpravách interiérů v MŠ a ZUŠ Líbeznice u společnosti Ing. Miroslav Salva za cenu do 200.000,- Kč bez DPH.

 

122/2015 – 14. RO

  1. Rozhodla jako veřejný zadavatel o výběru nejvhodnější nabídky a pořadí nabídek podaných v zadávacím řízení k veřejné zakázce „Dodávka a montáž schodišťových plošin v budově ZŠ a ZUŠ Líbeznice“, varianta B takto:
  1. MANUS Prostějov, spol. s r.o., IČ: 479 00 440 
  2. ALTECH, spol. s r.o., IČ: 463 44 861
  1. Souhlasí s podpisem smlouvy o dílo na realizaci veřejné zakázky „Dodávka a montáž schodišťových plošin v budově ZŠ a ZUŠ Líbeznice“ se společností MANUS Prostějov, spol. s r.o., nedojde-li k podpisu s uvedeným dodavatelem, bude vyzván k jednání druhý v pořadí společnost ALTECH, spol. s r.o.
  2. Pověřuje starostu obce podpisem smlouvy o dílo.

 

123/2015 – 14. RO

Souhlasí s navýšením kapacity uměleckých oborů ZŠ a ZUŠ Líbeznice ze 120 žáků na 220 žáků.

 

124/2015 – 14. RO

Souhlasí se splátkovým kalendářem pro rodinu Lukáčikových podle předloženého návrhu (příloha č. 2)  

 

125/2015 – 14. RO

  1. Souhlasí se zadáním zakázky na realizaci víceprací v souvislosti s výstavbou pavilonu prvního stupně základní školy v Líbeznicích formou jednacího řízení bez uveřejnění s jedním dodavatelem v souladu s § 34 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.  
  2. Pověřuje starostu obce provedením jednacího řízení.

 

126/2015 – 14. RO

  1. Souhlasí se zrušením výběrového řízení na akci „Revitalizace Mírového náměstí v Líbeznicích“.
  2. Souhlasí s vyhlášením nového výběrového řízení na akci „Revitalizace Mírového náměstí v Líbeznicích“.
  3. Pověřuje starostu obce vypsáním výběrového řízení.

 

127/2015 – 14. RO

Souhlasí s pořízením nového notebooku a příslušného SW pro účetní obce z důvodu totálního kolapsu původního počítače za cenu do 20.000,- Kč s DPH.

 

128/2015 – 14. RO

  1. Souhlasí s objednáním provádění činnosti technického dozoru investora obce Líbeznice na akci „Líbeznice - komunikace pro nemotorovou dopravu v ul. Družstevní“ s výší plnění za služby 30.000,- Kč včetně DPH se společností MERKUR OP, s.r.o.
  2. Pověřuje starostu obce vystavením objednávky na služby TDI.

 

129/2015 – 14. RO

  1. Souhlasí s pořízením projektové dokumentace pro výtahy na obecním úřadě a v budově zdravotního střediska za cenu do 60.000,- Kč bez DPH.
  2. Pověřuje starostu obce objednáním prací u společnosti Atelier M1 architekti s.r.o.

 

130/2015 – 14. RO

Souhlasí s objednáním přemístění hlavního uzávěru plynu v lokalitě Pod školou u společnosti POLYGAS, s.r.o. za cenu do 30.000,- Kč včetně DPH.

 

131/2015 – 14. RO

  1. Souhlasí s doobjednáním prací u pana George Vedeva souvisejících s výstavbou části chodníku v Hovorčovické ulici za cenu 45.000,- Kč včetně DPH.
  2. Souhlasí s objednáním prací na údržbě zeleně, komunikacích a veřejných prostranství v měsících 7-9/2015 u pana George Vedeva za cenu do 75.000,- Kč včetně DPH.