Předtisková příprava a korektury Líbeznického zpravodaje

Výsledky výběrového řízení naleznete v přiloženém dokumentu.

 

 

Obec Líbeznice dne 21. ledna 2015 vypsala výzvu k podání nabídek na dodavatele veřejné zakázky malého rozsahu podle § 12 odst. 3 v souladu s § 18 odst. 3 a § 6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „Zákona“), na služby: „Předtisková příprava a korektury Líbeznického zpravodaje“.

 

1. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky

Předmětem zadání je zpracování grafického návrhu úpravy Líbeznického zpravodaje. Dále jeho pravidelné měsíční předtiskové přípravy a typografické a jazykové korektury.

Délka kontraktu: 4 roky – 4 x 12 čísel Líbeznického zpravodaje.

Rozsah periodika: 8 až 20 stran, barevnost: 4/4, výsledný formát po přeložení: A4, vazba V1

Periodicita: měsíčník.

Termín uzávěrky každého čísla: 1. středa v měsíci, termín předání podkladů pro grafické zpracování: do 10. pracovního dne každého měsíce.

Maximální doba grafického zpracování včetně korektur a předání podkladů do tisku: do 5 pracovních dnů od předání podkladů.

Rubriky: Úvodník, Téma měsíce, Rozhovor, Krátce, Nepřehlédněte (Důležité informace), Slovo starosty, Pozvánky, Kalendář, Obecní policie, Aktivity spolků, Z líbeznických škol, Zprávy od hasičů, Životní jubilea a další.

Zájemci si mohou dosavadní podobu Líbeznického zpravodaje prohlédnout ve formátu .pdf na internetových stránkách obce http://www.libeznice.cz/libeznicky-zpravodaj nebo je jim k dispozici v tištěné podobě na vyžádání na adrese: Obecní úřad, Mělnická 43, 250 65 Líbeznice

Grafický návrh úpravy Líbeznického zpravodaje pro účely soutěže bude obsahovat návrh titulní strany s hlavičkou a druhé strany se slepými texty a fotografiemi. Součástí musí být rovněž návrh podoby titulků, mezititulků a rubrik. Předložený grafický návrh vychází ze současné podoby Líbeznického zpravodaje.

 

2. Předpokládaná celková hodnota kontraktu: do 250.000 bez DPH

Úhrada ceny zakázky bude splacena na základě faktur pro dodání grafického zpravování a předtiskové přípravy jednotlivých čísel, včetně jazykové a technické korektury. 

 

3. Doba a místo plnění

Plnění veřejné zakázky bude zahájeno ihned po uzavření Smlouvy s dodavatelem služeb.

Předpokládaná doba zahájení prací je: 10. února 2014

Předpokládaná doba dokončení prací je: do 31. ledna 2019

 

4. Požadavky na prokázání kvalifikace

Základní kvalifikační kritéria:

Dodavatel splní základní kvalifikační kritéria, pokud prokáže splnění podmínek dle ustanovení

§53 Zákona. Splnění těchto kvalifikačních předpokladů uchazeč prokazuje předložením čestného prohlášení ve smyslu ustanovení §62 odst. 2 Zákona.

Profesní kvalifikační předpoklady:

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením:

Způsob prokázání splnění:

Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, prostá kopie výpisu ne staršího 90 dnů ke dni prokázání kvalifikace.

Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.

Doklady o oprávnění k podnikání (živnostenské listy) pokrývající předmět veřejné zakázky – „grafické práce“ - prostá kopie.

 

Technické kvalifikační předpoklady:

Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč:

Způsob prokázaní splnění:

Předložením seznamu podobných prací dodavatele v posledních 3 letech s ohledem na předmět veřejné zakázky.

Seznam musí zahrnovat skutečné či odhadované náklady na služby v Kč bez DPH, dobu a místo poskytování služeb.

Uchazeč doloží seznam referenčních projektů formou originálu čestného prohlášení, přičemž zadavatel požaduje doložit k seznamu navíc alespoň:

-          ukázku alespoň dvou periodik, které uchazeč graficky zpracoval a připravil k tisku

 

5. Způsob zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, v souladu s podmínkami tohoto zadání a musí obsahovat:

1)     Krycí list nabídky obsahující základní údaje o uchazeči tj. název firmy či jiné jméno fyzické osoby, právní formu, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, uvedení osoby oprávněné jednat o nabídce a podpis oprávněné osoby.

2)     Nabídkovou cenu za sazbu, zlom, kompletní předtiskové zpracování 1 strany A4 periodika včetně úprav fotografií a jazykové korektury bez DPH, DPH a včetně DPH. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s naplněním předmětu zakázky a bude stanovena jako konečná.

3)     Návrh smlouvy o poskytování služeb, který bude zahrnovat garantovanou délku poskytování služeb do ukončení plnění po jednotlivých etapách.

4)     Návrh grafického zpracování Líbeznického zpravodaje, který bude obsahovat návrh titulní strany s hlavičkou a druhé strany se slepými texty a fotografiemi. Součástí musí být rovněž návrh podoby titulků, mezititulků a rubrik. Předložený grafický návrh vychází ze současné podoby Líbeznického zpravodaje.  

5)     Ukázka alespoň dvou periodik, na kterých se zhotovitel podílí nebo podílel

6)     Poklady prokazující splnění kvalifikace.

Nabídka bude podána výlučně v písemné podobě v zalepené obálce s označením:
„Líbeznický zpravodaj, grafika – NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ SOUTĚŽ“.

Na obálce uveďte adresu Vaší firmy, na níž je možné nabídku vrátit.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.

 

6. Způsob hodnocení nabídek, hodnotící kritéria a  hodnotící komise:

Nabídky budou posuzovány podle následujících kritérií:

- nabídková cena za kompletní zpracování jedné A4 periodika                                                                                                                                                                     60%

- kvalita ukázky práce zhotovitele

a) na příkladu grafického návrhu podoby Líbeznického zpravodaje

                                                           20 %

b) na příkladu podobného periodika, na kterém se zhotovitel podílí                                                                                                                                                        20%

 

7. Místo podání nabídky a lhůta pro podání nabídky:

Nabídky musí být doručeny na adresu: Obec Líbeznice, Mělnická 43, 250 65 Líbeznice – poštou, nebo osobně na OÚ na téže adrese, a to nejpozději do dne 2. února 2015 do 8.00 hodin. V případě podání poštou rozhoduje doručení na adresu zadavatele.

Termín otevírání obálek: Dne 2. února 2014 v 8.00 hodin na téže adrese.

Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou a z hlediska požadovaného obsahu musí být úplná.

Nabídky je možné podat osobně v úřední dny, nebo po telefonické domluvě.

Kontaktní osoba: Mgr. Martin Kupka, starosta obce, tel. 724 345 456.

 

8. Práva zadavatele a ostatní podmínky výzvy:

1. Zadavatel si vyhrazuje kromě práva zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu
do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, právo veškeré přijaté nabídky odmítnout
a právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

2.   Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách, popř. požádat o jejich upřesnění.

3. Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva uvedená v odstavci 1. a 2. tohoto článku.

4. Zadavatel nebude uchazečům vracet nabídky.

Soubory ke stažení