Předtisková příprava a korektury Líbeznického zpravodaje
Výsledky výběrového řízení naleznete v přiloženém dokumentu.
Obec Líbeznice dne 21. ledna 2015 vypsala výzvu k podání nabídek na dodavatele veřejné zakázky malého rozsahu podle § 12 odst. 3 v souladu s § 18 odst. 3 a § 6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „Zákona“), na služby: „Předtisková příprava a korektury Líbeznického zpravodaje“.
1. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Předmětem zadání je zpracování grafického návrhu úpravy Líbeznického zpravodaje. Dále jeho pravidelné měsíční předtiskové přípravy a typografické a jazykové korektury.
Délka kontraktu: 4 roky – 4 x 12 čísel Líbeznického zpravodaje.
Rozsah periodika: 8 až 20 stran, barevnost: 4/4, výsledný formát po přeložení: A4, vazba V1
Periodicita: měsíčník.
Termín uzávěrky každého čísla: 1. středa v měsíci, termín předání podkladů pro grafické zpracování: do 10. pracovního dne každého měsíce.
Maximální doba grafického zpracování včetně korektur a předání podkladů do tisku: do 5 pracovních dnů od předání podkladů.
Rubriky: Úvodník, Téma měsíce, Rozhovor, Krátce, Nepřehlédněte (Důležité informace), Slovo starosty, Pozvánky, Kalendář, Obecní policie, Aktivity spolků, Z líbeznických škol, Zprávy od hasičů, Životní jubilea a další.
Zájemci si mohou dosavadní podobu Líbeznického zpravodaje prohlédnout ve formátu .pdf na internetových stránkách obce http://www.libeznice.cz/libeznicky-zpravodaj nebo je jim k dispozici v tištěné podobě na vyžádání na adrese: Obecní úřad, Mělnická 43, 250 65 Líbeznice
Grafický návrh úpravy Líbeznického zpravodaje pro účely soutěže bude obsahovat návrh titulní strany s hlavičkou a druhé strany se slepými texty a fotografiemi. Součástí musí být rovněž návrh podoby titulků, mezititulků a rubrik. Předložený grafický návrh vychází ze současné podoby Líbeznického zpravodaje.
2. Předpokládaná celková hodnota kontraktu: do 250.000 bez DPH
Úhrada ceny zakázky bude splacena na základě faktur pro dodání grafického zpravování a předtiskové přípravy jednotlivých čísel, včetně jazykové a technické korektury.
3. Doba a místo plnění
Plnění veřejné zakázky bude zahájeno ihned po uzavření Smlouvy s dodavatelem služeb.
Předpokládaná doba zahájení prací je: 10. února 2014
Předpokládaná doba dokončení prací je: do 31. ledna 2019
4. Požadavky na prokázání kvalifikace
Základní kvalifikační kritéria:
Dodavatel splní základní kvalifikační kritéria, pokud prokáže splnění podmínek dle ustanovení
§53 Zákona. Splnění těchto kvalifikačních předpokladů uchazeč prokazuje předložením čestného prohlášení ve smyslu ustanovení §62 odst. 2 Zákona.
Profesní kvalifikační předpoklady:
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením: | Způsob prokázání splnění: |
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. | Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, prostá kopie výpisu ne staršího 90 dnů ke dni prokázání kvalifikace. |
Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky. | Doklady o oprávnění k podnikání (živnostenské listy) pokrývající předmět veřejné zakázky – „grafické práce“ - prostá kopie. |
Technické kvalifikační předpoklady:
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč: | Způsob prokázaní splnění: | ||
Předložením seznamu podobných prací dodavatele v posledních 3 letech s ohledem na předmět veřejné zakázky. Seznam musí zahrnovat skutečné či odhadované náklady na služby v Kč bez DPH, dobu a místo poskytování služeb. | Uchazeč doloží seznam referenčních projektů formou originálu čestného prohlášení, přičemž zadavatel požaduje doložit k seznamu navíc alespoň: - ukázku alespoň dvou periodik, které uchazeč graficky zpracoval a připravil k tisku |
5. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, v souladu s podmínkami tohoto zadání a musí obsahovat:
1) Krycí list nabídky obsahující základní údaje o uchazeči tj. název firmy či jiné jméno fyzické osoby, právní formu, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, uvedení osoby oprávněné jednat o nabídce a podpis oprávněné osoby.
2) Nabídkovou cenu za sazbu, zlom, kompletní předtiskové zpracování 1 strany A4 periodika včetně úprav fotografií a jazykové korektury bez DPH, DPH a včetně DPH. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s naplněním předmětu zakázky a bude stanovena jako konečná.
3) Návrh smlouvy o poskytování služeb, který bude zahrnovat garantovanou délku poskytování služeb do ukončení plnění po jednotlivých etapách.
4) Návrh grafického zpracování Líbeznického zpravodaje, který bude obsahovat návrh titulní strany s hlavičkou a druhé strany se slepými texty a fotografiemi. Součástí musí být rovněž návrh podoby titulků, mezititulků a rubrik. Předložený grafický návrh vychází ze současné podoby Líbeznického zpravodaje.
5) Ukázka alespoň dvou periodik, na kterých se zhotovitel podílí nebo podílel
6) Poklady prokazující splnění kvalifikace.
Nabídka bude podána výlučně v písemné podobě v zalepené obálce s označením:
„Líbeznický zpravodaj, grafika – NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ SOUTĚŽ“.
Na obálce uveďte adresu Vaší firmy, na níž je možné nabídku vrátit.
Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.
6. Způsob hodnocení nabídek, hodnotící kritéria a hodnotící komise:
Nabídky budou posuzovány podle následujících kritérií:
- nabídková cena za kompletní zpracování jedné A4 periodika 60%
- kvalita ukázky práce zhotovitele
a) na příkladu grafického návrhu podoby Líbeznického zpravodaje
20 %
b) na příkladu podobného periodika, na kterém se zhotovitel podílí 20%
7. Místo podání nabídky a lhůta pro podání nabídky:
Nabídky musí být doručeny na adresu: Obec Líbeznice, Mělnická 43, 250 65 Líbeznice – poštou, nebo osobně na OÚ na téže adrese, a to nejpozději do dne 2. února 2015 do 8.00 hodin. V případě podání poštou rozhoduje doručení na adresu zadavatele.
Termín otevírání obálek: Dne 2. února 2014 v 8.00 hodin na téže adrese.
Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou a z hlediska požadovaného obsahu musí být úplná.
Nabídky je možné podat osobně v úřední dny, nebo po telefonické domluvě.
Kontaktní osoba: Mgr. Martin Kupka, starosta obce, tel. 724 345 456.
8. Práva zadavatele a ostatní podmínky výzvy:
1. Zadavatel si vyhrazuje kromě práva zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu
do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, právo veškeré přijaté nabídky odmítnout
a právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
2. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách, popř. požádat o jejich upřesnění.
3. Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva uvedená v odstavci 1. a 2. tohoto článku.
4. Zadavatel nebude uchazečům vracet nabídky.
Soubory ke stažení
- VŘ - grafika Líbeznický zpravodaj - leden 2015.pdf (pdf; 264.68 KB)
- Protokol hodnotící komise.pdf (pdf; 1.3 MB)