Výběrové řízení: „Umělý povrch a sportovní vybavení multifunkčního hřiště u Základní školy v Líbeznicích“
Obec Líbeznice vypisuje výběrové řízení na dodavatele veřejné zakázky malého rozsahu podle § 12 odst. 6 v souladu s § 18 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, na dodávku a instalaci: „Umělý povrch a sportovní vybavení multifunkčního hřiště u Základní školy v Líbeznicích“
Podmínky soutěže:
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem zadání je dodání a instalace umělého povrchu pro hřiště o rozměru 36 x 18 m a dodání a instalace sportovního vybavení pro sporty provozovatelné na hřišti uvedeného rozměru.
Požadavky na povrch: modulový venkovní polypropylenový povrch s pevným zámkovým spojem vhodný pro montáž na zhutněné kamenné podloží. Tloušťka kazety: nejméně 1,3 cm. Povrch musí být schválen dle normy pro venkovní sportovní povrchy EN 14877 a CE.
2. Zadávací podklady
Zájemci si mohou projekt stavby vyzvednout v v úředních hodinách na Obecním úřadě v Líbeznicích nebo stáhnout na internetových stránkách obce www.libeznice.czv sekci „Výběrová řízení“.
3. Zpracování cenového návrhu
Cenový návrh bude zahrnovat položkový rozpočet na kompletní dodávku a instalaci.
Cenový návrh zpracujte v jednom řešení, další variantní řešení zadavatel vylučuje. Cenu zakázky uveďte s DPH i bez DPH jako nejvýše přípustnou.
4. Požadavky na prokázání kvalifikace
Zadavatel požaduje v nabídkách doložit doklad o oprávnění k podnikání, tj. živnostenský list,
odpovídající předmětu veřejné zakázky, výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů. Doklady prokazující kvalifikaci budou předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
5. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, v souladu s podmínkami tohoto zadání a musí obsahovat:
- základní údaje o uchazeči tj.název firmy či jiné jméno fyzické osoby, právní formu, sídlo,
IČ, DIČ, bankovní spojení, uvedení osoby oprávněné jednat o nabídce a podpis oprávněné
osoby,
- nabídkovou cenu za provedení zakázky v podrobném členění bez DPH, DPH a včetně DPH,
jako nejvýše přípustnou cenu,
Nabídka bude podána výlučně v písemné podobě v zalepené obálce s označením:
„HŘIŠTĚ U ZŠ - POVRCH -- NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ SOUTĚŽ“.
Na obálce uveďte adresu Vaší firmy, na níž je možné nabídku vrátit..
6. Místo podání nabídky a lhůta pro podání nabídky:
Nabídky musí být doručeny na adresu: Obec Líbeznice, Mělnická 43, 250 65 Líbeznice – poštou, elektronicky e-mailem či datovou schránkou nebo osobně na OÚ na téže adrese, a to nejpozději do dne 13.7. 2011do17:00 hodin. V případě podání poštou rozhoduje termín doručení (nikoli podací razítko pošty).
Termín otevírání obálek:Dne 14.7. 2011 v 07.30 hodin na téže adrese.
Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou a z hlediska požadovaného obsahu musí být úplná.
Nabídky je možné podat osobně v úřední dny, nebo po telefonické domluvě.
Kontaktní osoba: Mgr. František Závorka,1. místostarosta obce, tel. 777 578 260.
7. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle tří kritérií:
1. cena - váha 60 %
2. rozsah sportovního vybavení – váha 20 %
3. kvalita povrchu – váha 20 %
8. Doba a místo plnění
Předpokládaná doba zahájení prací je: 24. srpna 2011
Termín předání hotového díla je: do 30. srpna 2011
9. Práva zadavatele a ostatní podmínky výzvy:
1. Zadavatel si vyhrazuje kromě práva zrušit zadání veřejné zakázky, bez udání důvodu
do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, právo veškeré přijaté nabídky odmítnout
a právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem.
2. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit
informace uvedené uchazeči v nabídkách, popř. požádat o jejich upřesnění.
Uchazečnemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva uvedená v odstavci 1. a 2.
Uchazečnemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži.
Mgr. Martin Kupka
starosta obce V Líbeznicích 30.6.2011