Pasportizace dřevin a ostatní zeleně v obci Líbeznice
Obec Líbeznice vypisuje výběrové řízení na dodavatele veřejné zakázky malého rozsahu podle § 12 odst. 6 v souladu s § 18 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, na zajištění služby: „Pasportizace dřevin a ostatní zeleně v obci Líbeznice“
Podmínky soutěže:
1.Vymezení plnění - požadovaný stav
Cílem soutěže je najít zpracovatele pasportizace všech dřevin a ostatní zeleně v obci, kde pro každou dřevinu budou v tabulce uvedeny dendrometrické údaje, detailní popis zdravotního stavu s položkami - perspektiva, dopadová teč, věková kategorie, provozní bezpečnost. Všechny údaje budou zpracovány rovněž na pozadí mapového podkladu. Součástí dokumentu bude rovněž krátkodobý a střednědobý plán údržby zeleně.
Při této soutěži bude kromě výše ceny posuzován také rozsah (podrobnost) zpracovaného pasportu.
2. Požadavky na prokázání kvalifikace
Zadavatel požaduje v nabídkách doložit doklad o oprávnění k podnikání, tj. živnostenský list, odpovídající předmětu veřejné zakázky, výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů. Doklady prokazující kvalifikaci budou předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
3. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, v souladu s podmínkami tohoto zadání a musí obsahovat:
- základní údaje o uchazeči tj. název firmy či jiné jméno fyzické osoby, právní formu, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, uvedení osoby oprávněné jednat o nabídce a podpis oprávněné osoby,
- nabídkovou cenu a podrobný popis rozsahu a podoby pasportizace dřevin a ostatní zeleně,
Nabídka bude podána výlučně v písemné podobě v zalepené obálce s označením: „PASPORTIZACE DŘEVIN A OSTATNÍ ZELENĚ V OBCI LÍBEZNICE - NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ SOUTĚŽ“.
Na obálce uveďte adresu Vaší firmy, na níž je možné nabídku vrátit.
4. Místo podání nabídky a lhůta pro podání nabídky:
Nabídky musí být doručeny na adresu: Obec Líbeznice, Mělnická 43, 250 65 Líbeznice - poštou nebo osobně na OÚ na téže adrese, a to nejpozději do 18.11.2011do12:00 hodin. Při odesílání poštou je rozhodující datum na podacím razítku pošty.
Termín otevírání obálek: Dne 22.11.2011 v 7.00 hodin na téže adrese.
Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou a z hlediska požadovaného obsahu musí být úplná.
Nabídky je možné podat též osobně v úřední dny, nebo po telefonické domluvě.
Kontaktní osoba: Mgr. František Závorka, 1. místostarosta, tel. 777578260.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle tří kritérií o následující váze:
60% celková cena
40% rozsah a kvalita zpracování pasportizace (včetně plánů údržby)
6. Doba a místo plnění:
Předpokládaná doba zahájení prací: 1. prosince 2011
7. Práva zadavatele a ostatní podmínky výzvy:
1. Zadavatel si vyhrazuje kromě práva zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu
do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, právo veškeré přijaté nabídky odmítnout
a právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem.
2. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách, popř. požádat o jejich upřesnění.
Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva uvedená v odstavci 1. a 2.
Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži.
Mgr. Martin Kupka
starosta obce
Soubory ke stažení
- VŘ - pasport zeleně - 2011.pdf (pdf; 51.44 KB)
- VŘ - pasport zeleně 2011 - upřesnění ploch.pdf (pdf; 23.06 KB)